Możesz bezpośrednio monitorować Twoją przesyłkę (kliknij tu)
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych i zalogowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
Klikając na ten link możesz samodzielnie zarządzać przesyłką. Portal naszej firmy kurierskiej pozwala na przekierowanie, zmianę daty doręczenia, rezygnację z paczki i przekierowanie do punktu Pickup. W wielu przypadkach, gdy jadący z Twoją przesyłką kurier podejmie już ją z Twojego macierzystego oddziału firmy kurierskiej - możesz się z nim również skontaktować telefonicznie, jeżeli chcesz dokładniej dowiedzieć się, o której przesyłka zostanie dostarczona do Ciebie.